HTML

upées

Egy esős, nyári vasárnapon ledobott a gólya, de azóta sem lelem helyem e bolygón...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Elhagyott tojáshéj

2009.06.15. 07:58 toptykus

Eltéptem a képet,
Hisz már nem számítasz,
Eltörölt az élet,
Többet engem nem kábítasz.

Sok éven át éltem -
Azt gondoltam, ez az életem -,
De ma már tudom:
Eddig álom volt minden nekem.

Jött egy orkán, hatalmas,
Eltörölte könnyen a világom,
Először nagyon fájt,
De ma már nem bánom.

Jó úgy élni,
Hogy a burok levált,
Mert így már képzetemben
NINCS HATÁR

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://toptykus.blog.hu/api/trackback/id/tr391185587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása